lunes, 2 de febrero de 2015

Relat digital:la meua experiència

Hola a tots!!!

Fa ja un temps que no em passe per ací, bo doncs... ha arribat l'hora!!

M'agradaria parlar-vos d'una activitat que vàrem fer fa un temps a classe... el relat digital!!

En aquesta activitat el que havíem de fer era un relat amb fotografies, música i la teua veu narrant una història personal en la qual es poguera reconéixer una part alegre d'una història i també un punt dramàtic.

En el meu relat vaig contar la meua amistat i la de la meua família amb uns veïns de tota la vida, que més que amics eren com família.

Vaig ficar fotos personals de quan era xicoteta amb ells i de punt "dramàtic" vaig explicar el difícil embaràs d'una de les filles de la família.

Fer un relat digital és bonic, unir amb fotos, música i la teua veu una història molt personal que t'emociona i et fa pensar en si valorem del tot el que tenim al costat.

He de dir que encara que és una activitat bonica, és per una part també difícil, has d'expressar els teus sentiments en tres o quatre minuts i ja sabem que expressar els sentiments no sempre és molt fàcil...

Us anime a fer el vostre, és una bona experiència!!!

Ens veiem en la pròxima entrada!!!!! Besets.

No hay comentarios:

Publicar un comentario