lunes, 2 de febrero de 2015

Tercer Videoblog: Amics per internet


Hola Amics!!!

El meu tercer videoblog ha sigut el més "seriós" dels tres que he fet, del segon no us vaig parlar però va ser de la por i el vaig fer amb la meua companya Laura Campos.

En aquest videoblog explique la meua opinió sobre les amistats per internet, parle de la confiança, de la por a el desconegut...

Vaig fer el videoblog en la meua casa, en un entorn més íntim, ja que parlava no assoles de la meua opinió sinó d'una pròpia experiència amb unes amigues que vaig conéixer per un grup de música i per internet, aleshores em va donar la sensació que aquest videoblog havia de fer-ho en un lloc més prop a mi i no pel carrer.

Encara que és un videoblog "seriós" faig algunes bromes i té també un caràcter divertit i de broma, no crec que això siga un problema, es pot parlar d'una cosa seriosa fent bromes, ja que al cap i a la fi parle d'amics.

3 comentarios:

  1. Hola perdó, es que t'he vist per l'institut i estic enamorada de tu. Tens wassap? ;)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No :( tinc un Nokia amb el snake encara i el tuenti si vols...

      Eliminar