martes, 17 de febrero de 2015

Li plantem cara al nervisosisme i fem una bona exposició




Mostrando 20150211_103319_1.jpgDoncs si... l'hem aconseguit, hem fet l'exposició!!

Després de preparar l'exposició en Drive amb el PowerPoint i el resum i després d'assajar moltes vegades davant de l'espill va arribar el dia de fer-ho davant de la gent.

La veritat és que jo pensava que em ficaria més nerviosa però quan vaig veure als meus companys davant prestant-me tota la seua atenció vaig pensar: "Són els meus amics i estem en un ambient familiar, per què hauria de ficar-me nerviosa?"

Així és que, amb els nervis necessaris per a fer una bona presentació però no abundants com per ha destrossar-la... vaig començar a parlar i ha explicar el meu tema"Com fer un bon guió".

Em vaig suportar molt en el PowerPoint, em pareixia molt graciós això de passar les diapositives amb el comandament a distància, era com molt professional!!

Jo crec que el tema que vaig explicar va quedar bastant clar, els meus companys molt respectuosos van fer-me cas i assentien a totes les meues frases, encara que això no tinc clar si ho feien perquè continuara ràpid i acabar aquell tostó o perquè en realitat si s'estaven adonant.

En conclusió diria que va ser una bona experiència i gratificant, encara hem de practicar molt més i fer-ho molt millor però jo diria que és un bon començament!

Salutacions!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario