miércoles, 12 de noviembre de 2014

Debatim?

Hola a tots!!!

Així estic de nou per a fer una nova entrada on vaig a explicar el que vàrem estar fent el divendres a classe, un debat!

El tema del debat és un tema molt interessant i també molt polèmic. Quan un grup de gent fa un debat ha de  tindre algunes coses clares, com per exemple no cridar, respectar els torns de paraula, no dir fal·làcies, respectar opinions i persones, tindre arguments...

El divendres a classe debatíem sobre l'obra de Pigmalión que havíem llegit, Toni ens va donar un full amb algunes preguntes que ens servirien de guia per al nostre debat, devíem fer dues intervencions com a mínim i dir el que pensàvem en cada cas.

La veritat que va anar prou bé, la gravació la va pujar Toni al blog d'habilitats comunicatives, tots vàrem participar, alguns varen llegir les seues preguntes i de ací vàrem anar unint diferents temes. El debat va eixir molt bé, resolguérem alguns dubtes i reflexionarem sobre alguns comportaments dels personatges de l'obra.

El debat és una activitat que m'agrada molt, desde xicoteta el meu pare sempre m'ha dit que jo he de ser advocada perquè sempre que m'enfade amb ell o que tenim alguna discussió diu que m'invente mil lleis i mil arguments per a tindre la raó, que sempre que pense que la tinc defenc la meua posició fins al final.

Sempre em diu que sóc una cabuda però que això a vegades en la vida està bé, que no pararé fins aconseguir el que em propose, encara que se li emporten els dimonis en les nostres discussions.

Per aquesta raó m'agrada molt, però pense que per a defendre la teua opinió i hi ha que tindre uns bons arguments i estar informada del tema que es parla, sinó seria parlar per parlar.

Ens queda elegir el tema de debat que anem a gravar pròximament, espere que no siga molt polèmic, o si, que a mi m'agrada l'interessant!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario